Sander en Ruben zijn nu ook Hoogvlieger

02 maart 2017

Na de storm die over Nederland joeg was het al spannend genoeg voor onze jongens dat de vlucht zaterdag door zou gaan. Zaterdagmorgen kwam het verlossende antwoord van Barry er was een “GO” voor de vlucht!!
zaterdag middag stonden Sander en Ruben te springen van vreugde om het vliegtuig .Onze jongens vroegen bij de controle van het vliegtuig het hemd van Barry zijn lijf af. Na het tossen was het voor Ruben en Monique duidelijk zij de eerste vlucht zou nemen.
Ruben zijn gezicht straalde van verwondering over de “racebaan” (Walibi Holland) op de grond. Monique zag het groen en geel voor de ogen en Barry is teruggevlogen. Ik en Sander mochten het luchtruim betreden. Na de laatste check stegen we op richting Urk.
Sander voelde zich met de stuurknuppel in zijn hand een volwaardig piloot en had het geweldig naar zijn zin en we vlogen door naar Walibi Holland. Daarboven cirkelde we rond en het voelde mij aan als een wilde attractie op de kermis. De stemming zat er bij iedereen goed in en voordat we het in de gaten hadden was de verlichte landingsbaan in het zicht. Barry zette het vliegtuig met gemak naar de grond en even later taxiede we terug naar de hangaar. Monique zag nog wit maar Sander en Ruben hebben de mooiste dag het vliegen in de lucht “”van hun leven gehad.
De blijdschap op hun gezichten straalde ervan af en het was duidelijk een geslaagde dag.
Hiermee wil ik Barry Hofland en stichting Hoogvliegers héél erg bedanken voor deze geweldige dag en mocht in de toekomst nog een keer een kans voordoen dan zouden we het zo weer overdoen.