ACTIE: Laagvliegersdag Schiphol, ben jij Hoogvlieger geweest? Doe mee!

17 april 2017

Lieve Hoogvlieger

Dit jaar bestaat Stichting Hoogvliegers 10 jaar en dat willen we natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. Het liefst nodigen we alle 9.000 Hoogvliegers uit om dit samen met ons te vieren, maar dat gaat natuurlijk niet. Daarom hebben we het volgende bedacht. Kleur deze jubileumkleurplaat , maak zelf een mooie tekening of een mooi verhaal, gedicht, lied, video of iets anders over je vlucht met Stichting Hoogvliegers.

De 60 hoogvliegers die de mooiste, ontroerendste, creatiefste, etc. herinnering hebben gemaakt, nodigen we uit voor de Laagvliegerdag. Deze dag organiseren we op 1 juli samen met de Hoogvliegerdag op Schiphol. Als laagvlieger blijf je met beide benen op de grond (je gaat dus niet vliegen, want je hebt immers al een diploma!), maar je kunt wel meedoen met alle andere activiteiten die er zijn. Zoals het blussen van een brand in een heus vliegtuig, een ritje in een vrachtauto, scheuren in snelle auto’s en met als klap op de vuurpijl: de runway-run! We mogen dan met alles wat rijdt en lawaai maakt rijden over alle taxibanen van Schiphol. Een unieke belevenis!
Vanzelfsprekend zijn onze clowns er ook en mogen vader, moeder, broertjes en zusjes ook weer mee.

Dus doe je best om een zo mooi mogelijke tekening of een geweldig verhaal te maken en stuur deze voor 27 mei naar Postbus 3086, 3760 DB in Soest of mail het naar info@stichtinghoogvliegers.nl.

Vergeet niet om je naam erop te zetten en de datum waarop je met stichting hoogvliegers hebt gevlogen. De winnaars worden op 9 juni bekend gemaakt en ontvangen in de week erna de uitnodiging voor de Laagvliegerdag in de brievenbus.

Leef je uit, verras ons en dan zien we je weer op 1 juli!