Bas vloog mee vanaf Lelystad met Marieke

24 april 2017

Heel erg bedankt voor de topdag die Bas dankzij jullie heeft mogen beleven (en wij als familie)!

Bas is 6 jaar en heeft Down. Vliegtuigen vindt hij prachtig. De voorpret begon dus al met een foto van het vliegtuig. Eenmaal op het vliegveld Lelystad zagen we al heel veel vliegtuigen rijden, opstijgen en landen. Bas wees ze allemaal stralend aan. Toen het grote moment daar was om ook echt in het vliegtuig te gaan was dat wel even spannend. Bas wou er weer uit. Piloot Marieke nam alle tijd, super! Bas liep nog even om het vliegtuig heen en vroeg toen zelf of hij erin mocht. Natuurlijk! Daar zat hij prinsheerlijk. Samen met zijn broertje en oom. Met de rest van de familie mochten we ze uitzwaaien.

Bas heeft de hele vlucht zijn ogen uitgekeken. Wat zagen we een opgetogen mannetje terugkomen, prachtig!

Vandaag hebben we met Bas alle foto's nog eens gekeken. Weer een stralend koppetje! Bas heeft nog nooit zo veel gepraat als vanochtend trouwens, echt opvallend :-)

Hierbij alvast een paar foto's. Er zijn er nog veeeeel meer hahahha dus geef gerust aan als jullie meer foto's willen!

Dank jullie wel, lieve piloot Marieke en alle mensen die dit mogelijk hebben gemaakt! Jullie hebben Bas (en de rest) hiermee heel gelukkig gemaakt!

Groetjes van ons allemaal