Ricardo vloog mee vanaf Seppe

08 juni 2017

Op zaterdag 27 mei gingen we naar het vliegveld in seppe toen we in de auto samengestelde we Ricardo wat we gingen doen. Hij was zo blij maar ook wel heel spannend wat moest hij verwachten hij had geen idee.

Aangekomen bij het vliegveld waren we een beetje aan het rond kijken naar de vliegtuigjes toen piloot jean-paul en zijn vrouw Yvonne naar ons toe kwamen.

Met een brok in zijn keel vroeg Ricardo gaan we echt vliegen ja zij de piloot vind je dat leuk. uhhh ja maar wel eng dat komt wel goed was zijn antwoord.we moesten even wachten in het clubgebouw hij genoot van alle vliegtuigjes die om hem heen landen en bertrokken. Doordat zijn broertje nog te jong was om te vliegen mocht hij wel bij het vliegtuigje kijken. Wat was dat geweldig hun gezichtjes die lach helemaal geweldig. Het was tijd en Ricardo mocht samen met zijn papa gaan vliegen ze vlogen met de PH-NCD. Met kriebels in zijn buik keek hij wat rond en staarde na het vliegtuig papa mocht achterin en Ricardo en zijn knuffel co piloot mochten naast de piloot Jean-Paul.

Ze kregen allemaal een headset op zo dat ze onder het vliegen met elkaar konden praten.ze moesten nog even wachten op een vliegtuigje die ging landen, maar al snel mochten hun ook daar gingen ze spannend hoor Ricardo is nog even over zijn huis gevlogen. Maar er kwam een onweersbui aan waar door ze onderweg ook turbulentie hadden dat was wel een beetje eng maar Ricardo mocht zelf ook even vliegen wat vond hij dat geweldig maar ook heel eng waar door de piloot het snel weer overnam en terug keerde naar het vliegveld. Nadat ze veilig geland waren gingen ze weer terug naar het clubgebouw waar Ricardo een t shirt petje en zijn hoogvliegers diploma in ontvangst namen met de test als je echt iets wil dan kan je alles. Wat een mooie test en zo speciaal voor ons. Wat een geweldige dag Ricardo kon even alles vergeten en weer genieten.

Wat is hij trots als het even niet zo goed gaat kijken we terug naar deze mooi dag wat een geweldige ervaring piloot Jean-Paul en Stichting Hoogvliegers heel erg bedankt voor deze geweldige dag super bedankt namens Ricardo (zijn ouders en broetje)het was geweldig.