Sander is ook piloot!

18 juli 2017

Vandaag heeft onze zoon een vlucht mogen maken. Dit werd mogelijk gemaakt door Stichting Hoogvliegers.

Onze piloot was meneer Boeijer.

Onze zoon Sander( een jongen van 8 jaar met een verstandelijke beperking en autisme) vond het geweldig. Allereerst werd hij verrast met een pet, t-shirt en nog een aantal leuke dingetjes. We spraken met onze piloot de vlucht door en hij legde een aantal instructies uit, zoals handen op je knieën, enz. Daarna was het tijd om naar het vliegtuig te gaan. Sander mocht voorin zitten net als een echte piloot en kreeg een Head set op. Toen gingen we de lucht in en vanaf dat moment was het nog meer genieten in het vliegtuig. Wat een uitzicht zeg. En het mooie was, we vlogen over ons huis. Sander mocht zelfs nog even "echt" sturen.

Na een half uur landde we weer op het vliegveld Airport Breda, waar de vlucht werd afgesloten met het tanken van het vliegtuig.

Weer terug met beide benen op de grond kreeg Sander nog een mooi diploma. Hij is vanaf nu een echte Hoogvliegers.

Wij als ouders zijn super blij met dit initiatief. Wij bedanken Stichting Hoogvliegers voor deze geweldige ervaring en we bedanken natuurlijk ook onze piloot meneer Boeijer.

Met vriendelijke Groeten,