Wenyu mocht ook lekker vliegen.

18 juli 2017

OP zaterdag 20 mei was het zover, Wenyu mocht gaan vliegen met Stichting Hoogvliegers. Hij wist er al van en had er erg veel zin in.
Op Seppe kwamen we aan en maakten we kennis met onze piloot Peter. Van Peter kregen we uitleg over de vlucht en de procedures die nou eenmaal nodig zijn voor veilig vliegen. We moesten nog even wachten op ons vliegtuig, want dat was nog niet binnen. Toen het was geland, moest Peter eerst nog gaan tanken en keken wij nog even rond op het vliegveld. Om 12.00 uur was het zover, we mochten gaan instappen, Wenyu samen met zijn broer en papa. Mama en oma bleven liever op de grond kijken. We kregen headsets op om met elkaar te kunnen praten en gingen opstijgen. We gingen eerst richting Zeeland, omdat daar de zon scheen. We gingen onder de wolken door en ook boven de wolken, omdat Wenyu dat graag wilde, hij mocht ook zelf nog vliegen, dat was spannend. Toen gingen we terug naar het oosten,l vlogen boven de Efteling en toen richting Chaam boven ons huis, we vlogen twee rondjes over huis waar zijn twee zussen stonden te zwaaien, daarna weer terug richting Seppe en daar weer veilig geland. Wenyu kreeg van Peter een mooi shirt en een diploma, het was super!

Peter en Stichting Hooglvliegers, hartelijk dank voor deze mooie ervaring.

Groetjes van Wenyu en familie