An is nu Hoogvlieger

22 november 2017

Afgelopen vrijdag, 17 november 2017, was het eindelijk zover. An wordt een hoogvlieger!

Het was deze week nog even spannend of het weer mee zou zitten, maar om half 10 krijgt mama het verlossende woord dat het door gaat! An Mei weet nog van niets, maar mama haalt haar op van school. En zodra mama zegt wat er die middag gaat gebeuren, gaat het hele gezichtje stralen, om daarna plaats te maken voor spanning...

Met uiteindelijk veel lef en zelfvertrouwen gaat ze met papa en mama op weg naar Breda vliegveld Seppe. Nog steeds spreekt de spanning boekdelen, maar onze piloot Peter weet daar wel raad mee. In een paar tellen weet hij haar vertrouwen te winnen en zitten ze samen de route te bekijken die ze gaan vliegen. An Mei wilt heel graag boven haar huis gaan vliegen en die wens gaat ook uitkomen. Papa en mama mogen gezellig mee en samen maken wij een super mooie en vooral gezellige vlucht van Seppe naar Aalst en terug.

Wat heeft ze genoten! Ze heeft zelf gevlogen en geleerd hoe je met je vleugels kunt zwaaien naar beneden. Ook nooit geweten dat een vliegtuig kan kwispelen met zijn staart, maar ook dat is haar nu geleerd.

Ze raakt er niet over uitgesproken en met een mooi, dik verdiend diploma op zak, gaat ze dit maandag nog maar eens vertellen in de klas. Want deze herinnering zit voor altijd in ons hart. Alle vrijwilligers van Stichting Hoogvliegers, maar vooral onze piloot Peter bedankt voor deze onwijs mooie herinnering!

Groetjes,
An
(en mama Mariska en papa Patrick)