Esdal College haalt 3400 euro op voor Hoogvliegers

22 mei 2018

Dinsdag 8 mei jl. mocht Tjerk van Dijk op het Esdal College in Emmen een cheque in ontvangst nemen van maar liefst €3400!

Dit geld was door de leerlingen van het Esdal College (locatie Boermarkeweg) bij elkaar gebracht met verschillende acties. Zo was de opbrengst van de hapjes tijdens en Feestavond voor Stichting Hoogvliegers. Alle 2e klassen hebben een mini-onderneming in de kantine gedaan, bijvoorbeeld met verkopen van belegde broodjes.
Het Esdal college integreert de acties jaarlijks in de lessen economie en de opbrengst is ieder jaar voor een ander doel. De cheque werd overhandigd in de les van klas 1a. Deze klas heeft met het verkopen van paaseitjes het meeste geld bij elkaar gebracht voor Stichting Hoogvliegers.

Met dit geld kunnen we weer heel veel kinderen (en hun familie) een onvergetelijke dag bezorgen!