Hoogvlieger Rob vloog mee met piloot Frank

20 juli 2018

Ik ben op woensdag 18 juli naar het vliegveld gegaan met mijn familie. Daar troffen wij piloot Frank. Hij had mij gevraagd of ik met hem een rondje mee zou willen vliegen voor Stichting Hoogvliegers.

Ik had mijn opa gevraagd om met mij mee te gaan als “begeleider”. Toen we op het vliegveld waren, hebben we even gewacht tot het vliegtuig er klaar voor was. Na een aantal minuten ben ik met Frank en opa het vliegtuig ingestapt en hebben we allerlei checks gedaan. Alles bleek goed te zijn en klaar voor vertrek.

We hebben een half uurtje gevlogen en toen we op hoogte waren heb ik zelfs mogen sturen! Het was een toffe ervaring! Mijn opa en ik hebben er enorm van genoten! Hierbij wil ik piloot Frank en natuurlijk de Stichting Hoogvliegers bedanken voor deze ervaring!