Statiegeldactie Hoogvliet haalt 23.500 euro op voor Hoogvliegers

10 januari 2019

Namens alle klanten van Hoogvliet overhandigde Petra van der Vlist (manager P&O bij Hoogvliet) op donderdag 10 januari 2019 een cheque aan Peter Bakker (Stichting Hoogvliegers). De cheque vertegenwoordigt een donatie van € 23.500.

Hoogvliet steunt Stichting Hoogvliegers sinds 1 september 2018 met een donatieknop op de statiegeldautomaten. Klanten kunnen er na het invoeren van de statiegeldflessen voor kiezen het statiegeldbedrag te doneren aan de stichting. Hoogvliet is blij verrast met het bedrag van € 23.500 dat van 1 september tot en met 31 december is opgehaald. “We zijn er ontzettend trots op dat onze klanten dit goede doel hebben omarmd. Een prachtig resultaat”, aldus Siep de Haan.

Door de sterke verbinding met haar omgeving is Hoogvliet niet alleen een aantrekkelijke supermarkt om boodschappen te doen, maar neemt zij ook haar maatschappelijke verantwoordelijkheid. Een van de initiatieven die Hoogvliet in het bijzonder een warm hart toedraagt en binnen de organisatie een prominente plaats heeft gegeven is Stichting Hoogvliegers.

Over Stichting Hoogvliegers
Stichting Hoogvliegers laat zieke of gehandicapte kinderen in de leeftijd van zes tot en met zeventien jaar een bijzonder en onvergetelijk avontuur beleven. Op het vliegveld wordt voor de kinderen met brandweer, politie, vrachtwagens, stoere auto’s en vooral helikopters en vliegtuigen (waarin zij zelf mogen vliegen) een onvergetelijke dag georganiseerd.