Hoogvlieger Ayla vloog mee vanaf Maastricht

31 maart 2019

Na 2 weken extra te hebben gewacht, in verband met de vorige afzeggingen door het slechte weer, was het vandaag zover! Vandaag was een perfecte dag voor onze dochter Ayla. Het was zonnig weer en we mochten mee vliegen, wat was dat gaaf! We hadden Ayla er al een tijdje op voorbereid dat we zouden gaan vliegen. In het begin was ze wat huiverig maar uiteindelijk was ze 'om' en kon ze niet meer wachten. Ze zei steeds waneer gaan we vliegen als een vogeltje.

Vandaag 30 maart 2019 ging het dan tóch gebeuren! Oh wat vond ze het spannend maar ook wel eng. Aan onze piloot Rene Cleassens vroegen we of er ook gordels aanwezig waren, zodat we goed vast zaten tijdens de vlucht. Rene was super aardig en hij heeft ons dan ook gerustgesteld zodat we konden instappen. Niet alleen Ayla vond het super leuk en spannend, mama zelf ook!

In de lucht was zo ontzettend veel te zien maar tegelijkertijd ging er ook veel door ons heen. Na ongeveer 10 á 15 minuten begon Ayla zich wat naar en gek te voelen. Dit kwam door het gewiebel van het vliegtuig. Ayla kon er niet goed tegen, waardoor Rene de vlucht helaas moest afbreken. We vlogen terug naar het vliegveld.

Gelukkig vond Ayla het allemaal wél geweldig om mee te maken en ze praat er nog steeds over! De foto's die wij gemaakt hebben in de lucht en op de grond, kijken we nog dagelijks terug. Al met al is onze missie geslaagd en hebben wij als gezin een geweldige en unieke ervaring mogen meemaken, waar we nog heel lang herinneringen aan zullen hebben.

Wij willen Stichting Hoogvliegers enorm bedanken voor alles wat zij voor ons gedaan hebben. We bewonderen het bestaan van deze stichting. Dit is onze allermooiste ervaring ooit!