Round Table 79 schenkt 12.500 euro aan Stichting Hoogvliegers

02 juli 2019

Peter Bakker en Coenraad Balt konden hun geluk niet op toen ze het bedrag op de cheque zagen. 12.500 euro voor de Stichting Hoogvliegers.

Het bedrag werd geschonken door de Round Table 79 Noord Salland en was de opbrengst van het jaarlijkse “Genieten aan de Vecht”. Een feestelijke netwerkbijeenkomst op het terras van Amused Food & Wine tijdens het jaarlijkse Ballonnenfestival.

De cheque werd uitgereikt aan Peter Bakker en Coenraad Balt van de Stichting Hoogvliegers. “Wij laten zieke of gehandicapte kinderen van 6 tot en met 17 jaar een bijzonder en onvergetelijk avontuur beleven. Zelf een vliegtuig besturen! Een dag zonder zorgen, zonder ziekte of handicap, een dag waar ze letterlijk boven zichzelf uitstijgen en meer dan bijzonder zijn. Een dag die ze nooit meer vergeten. In de afgelopen 11 jaar vlogen er meer dan 10.000 kinderen.”

Voorzitter van de Round Table Piet-Cees van der Wel was na afloop heel erg blij: “Wat een fantastisch mooi bedrag hebben we samen met onze gasten opgehaald. Daar mogen we echt trots op zijn. We hadden vandaag geluk met alles. Het weer was goed, het was ongelooflijk om te zien hoe goed Amused de zaken voor elkaar had en de vrijgevigheid van onze gasten was de slagroom op de taart. Wat mooi dat we zoveel kinderen nu een onvergetelijke dag kunnen bezorgen. Daar mogen we allemaal best trots op zijn”!

“Een onvoorstelbaar mooi bedrag. We wisten van te voren niet goed wat we konden verwachten, maar dit overtreft al onze verwachtingen”, aldus Peter en Coenraad van de Stichting Hoogvliegers.

Op zaterdag 23 november organiseert de Round Table de jaarlijkse Beaujolaisparty. Het goede doel van die avond wordt later bekend gemaakt.