Grote donatie na recordpoging Krattenpolka op Truckstar Assen

31 juli 2019

Op een zinderend heet Truckstar Festival op het TT Circuit van Assen werd op zaterdag 27 juli een recordpoging grootste Krattenpolka gehouden.

Vorig jaar ontstond tijdens het Truckstar Festival spontaan de Truckstar krattenpolka. Het filmpje hiervan ging viral en iets wat als een grapje begon werd een jaar lang “optreden” op diverse evenementen en er werd zelf een benefietdag gehouden. Als goed doel werd de Stichting Hoogvliegers gekozen.

Als afsluiting van het jaar werd op de zaterdag van Truckstar 2019 het record krattenpolka verbroken. Langs het hele circuit zongen sprongen en dansten ontelbaar veel mensen mee met een leeg kratje bier. Ons Ambulancevliegtuig deed een fly-by over het circuit om iedereen te bedanken!

Het afgelopen jaar werden vele lege kratjes aan de vriendengroep uit Rolde gedoneerd en ook na afloop van de recordpoging werden vele kratjes ingeleverd.

Nadat alle kratjes over het gehele Truckstar Festival terrein waren opgehaald werd er op zondag door Truckstarteam Krattenpolka een fantastisch mooie cheque door ons bestuurslid Coenraad in ontvangst genomen!

Stichting Hoogvliegers wil de vriendengroep die het Truckstarteam Krattenpolka vormen heel erg bedanken voor hun initiatief en inzet. We hebben genoten van jullie enthousiasme en inzet het afgelopen jaar!