Hoogvliet doneert ruim 14.000 euro aan Stichting Hoogvliegers

05 september 2019

Namens alle klanten van Hoogvliet overhandigde Petra van der Vlist (adjunct directeur HR bij Hoogvliet) op donderdag 22 augustus 2019 een cheque aan de Stichting Hoogvliegers tijdens het event Wings of Freedom in Ede.

De cheque vertegenwoordigt een donatie van € 14.704,80.

Hoogvliet steunt Stichting Hoogvliegers sinds 1 september 2018 met een donatieknop op de statiegeldautomaten. Eerder ontvingen wij een donatie van € 23.500 dat van 1 september tot en met 31 december is opgehaald.

“We zijn er ontzettend trots op dat onze klanten dit goede doel hebben omarmd. Een prachtig resultaat”, aldus Siep de Haan.

Door de sterke verbinding met haar omgeving is Hoogvliet niet alleen een aantrekkelijke supermarkt om boodschappen te doen, maar neemt zij ook haar maatschappelijke verantwoordelijkheid. Een van de initiatieven die Hoogvliet in het bijzonder een warm hart toedraagt en binnen de organisatie een prominente plaats heeft gegeven is Stichting Hoogvliegers.