Suze is nu Hoogvlieger vanaf Eindhoven

11 september 2019

Op 7 augustus was het eindelijk zover, Suze mocht mee gaan vliegen in een echt vliegtuig. Een beetje spannend vond ze het wel. We hadden al telefonisch contact gehad met piloot Simon Poels en een afspraak gemaakt om elkaar om 17:00 uur te ontmoeten bij de McDonalds in Eindhoven. Daar hebben we kennis gemaakt met Simon en samen lekker gegeten. Suze had meteen een leuke klik met Simon.

Na het eten gingen we naar vliegbasis Eindhoven. Na de noodzakelijk controles, mochten we de vliegbasis op en konden we naar de hangaar rijden. Bijna was het zover, nog even de noodzakelijke voorbereidingen en papa moest het vliegtuig nog voltanken. Suze, mama en haar zus lotte mochten mee in vliegtuig. Suze mocht stoer voorin zitten bij Simon. Papa en haar zus Myrthe hielden het vliegtuig vanaf de grond in de gaten.

Na het opstijgen maakte ze een mooi rondje over onder anderen Geldrop en onze woonplaats Lieshout. Vanuit het vliegtuig konden ze, als herkenningspunt, de rood/witte tent van de Kindervakantieweek Lieshout zien. Suze mocht ook zelf het vliegtuig besturen en daar genoot ze onwijs veel van. Mama werd een beetje misselijk van haar vliegkunsten.

Na het rondje zijn ze veilig geland op de vliegbasis. Daarna moest het vliegtuig nog even door Suze gewassen worden. Als verrassing kreeg suze nog een mooi aandenken aan deze geweldige avond. Namens Suze willen wij Stichting Hoogvliegers en Simon bedanken voor deze fantastische belevenis. Super dat jullie dit mogelijk maken.

Familie Verbakel