Vanaf Hilversum is Daan nu Hoogvlieger

14 september 2019

Donderdag 12 september mochten we naar vliegveld Hilversum komen omdat Daan mee mocht vliegen met Stichting Hoogvliegers. Daan vond het allemaal erg spannend en nadat we de vluchtroute hadden doorgenomen mochten we samen met de Piloot naar het vliegtuig toe.

Dat was wel heel erg spannend en zeker toen we de lucht in gingen. Daan keek zijn ogen uit en we zagen vanuit hoog in de lucht ook nog een trein, dat was helemaal super omdat Daan gek van treinen is. Na een klein half uurtje gingen we dalen en stonden we weer veilig op de grond.

Met de Piloot nog even nagepraat en Daan heeft hem een high five gegeven. Daan kreeg een diploma en daarna was het weer tijd om naar huis toe te gaan. We willen Stichting Hoogvliegers en Daan ontzettend bedanken! Het was een onvergetelijke middag!

Daan