Blauw Helpt doneert 400 spellen aan Stichting Hoogvliegers

13 juni 2020

Sinds de coronacrisis zijn medewerkers van KLM volop in actie voor mensen die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Niet alleen in de zorg, maar ook voor andere goede doelen, waaronder Stichting Hoogvliegers.

Wat begon met een stickeractie, Blauw Helpt, liep uit in een webshop met vele producten. Het geld wat over blijft worden leuke dingen voor anderen mee gedaan.

De medewerkers lieten door een collega een spel ontwikkelen, gelijk aan UNO, maar dan volledig in vliegtuigstijl. Het spel kost 7,50 en bij aankoop van ieder spel doneer je twee spellen aan Stichting Hoogvliegers.

Afgelopen week hebben wij 400 spellen in ontvangt mogen nemen van Blauw Helpt. De aanstaande Hoogvliegers zullen allemaal een spel krijgen (zolang de voorraad strekt).

Wil je ook zo'n kaartspel bestellen? Ga dan naar: https://blauwhelptstickeractie.myonline.store/ (en natuurlijk veel meer leuke dingen!)