Vanaf Lelystad is Noita nu Hoogvlieger

03 augustus 2020

Lelystad, 2-8-2020
Vandaag heb ik met Stichting Hoogvliegers gevlogen. Mijn dag ging als volgt: ik ben de dag begonnen met een ijsje te eten bij Billy's. Ik had de smaak roze koeken en watermeloen. Nadat ik mijn ijsje op had zijn we met de bus naar het vliegveld gereden. Daar aangekomen kreeg ik een cadeautje en een lange uitleg. Met veel papiertjes. De papieren en mijn cadeautje heb ik natuurlijk mee naar huis genomen als souvenir. Na de uitleg gingen we alles controleren of het vliegtuig in orde was. Daarna mocht ik instappen en gingen we taxiën naar de landingsbaan. Daar aangekomen moest Paul vragen of we mochten opstijgen en dat mocht. Op de landingsbaan gingen we heel hard en de lucht in. Toen we in de lucht waren maakte we een scherpe bocht en waren we onderweg om over het werk van mijn mama te vliegen. Want die werkt in Walibi. Daar zagen we alle attracties in het klein en gingen we helemaal naar Zwolle, Meppel, Hoogeveen en Heerenveen vliegen. Daarna zijn we terug gevlogen naar Lelystad. In Lelystad aangekomen zijn we een rondje over ons huis en school gevlogen. Toen gingen we landen en het vliegtuig wassen. Jullie hebben mij een hele hele hele hele leuke dag bezorgd.

Groetjes Noita