Hoogvlieger Jesse vloog mee vanaf Beek

07 augustus 2020

Vanmorgen vroeg vertrokken naar General Aviation Maastricht om een vlucht te maken als co-piloot met Stichting Hoogvliegers. De zenuwen gierden door Jesse zijn buikje en de woordenstroom bleef maar komen. Bij het vliegveld aangekomen kon Jesse vanaf het balkon het vliegtuig al zien staan en na het ontvangen van de cadeautjes, een geweldig shirt, pet en spel zijn we aan boord gegaan. Ondanks de corona-maatregelen, het dragen van een mondmasker, kon het ons onmogelijk ontgaan hoe Jesse glunderde! Ramphy en Jesse hebben samen een geweldige vlucht beleefd en er was een prachtige chemie tussen beiden waardoor Jesse zelfverzekerd het vliegtuig heeft bestuurd. Dankzij Ramphy zijn hartelijke begeleiding heeft Jesse een onvergetelijke ervaring mogen meemaken. Na de vlucht, over het huis van opa en oma, andere mooie stukjes van Limburg en een soepele landing was Jesse sprakeloos van alle indrukken. Op de terugweg in de auto, na een lange stilte, vertelde Jesse ons hoe dankbaar hij was voor deze mooie ervaring! Wij willen Stichting Hoogvliegers en piloot Ramphy bedanken dat jullie dit voor hem hebben waargemaakt. Jesse is in de wolken :)

Groetjes Olivier, Manon en Jesse Vaessen