Damiën en Caitlyn vlogen mee vanaf Seppe en zijn nu beide Hoogvliegers

06 oktober 2020

Op 26 september 2020 hebben wij een vliegtochtje mogen maken. Zaterdagochtend werden wij verrast door papa en mama dat we mochten gaan vliegen vanaf vliegveld Seppe (vlakbij Roosendaal) Wij zijn Caitlyn en Damiën Dreef. Voordat we de lucht in gingen kregen we eerst een korte uitleg hoe het vliegtuig werkte en hoe het sturen werd gedaan door onze piloot Wouter. Er werd gevraagd waar wij naartoe vliegen wilden vliegen. Uiteraard over ons huis, maar dat was volgens Wouter een vlucht van 10 minuten. Dus Wouter heeft een leuke vliegroute uitgestippeld; vanaf Seppe over ons huis in Woensdrecht en toen langs Bergen op Zoom, Roosendaal en vervolgens langs Moerdijk (waar papa werkt), de Biesbos en Raamdonksveer. Bij Waalwijk gingen richting de Efteling. Daar deden we een extra rondje en zo weer terug naar Seppe waar mama op ons wachtte (zij durfde niet). Eenmaal in de lucht mochten we ook zelf vliegen en halverwege hebben Damiën en ik van plaats gewisseld. Maar toen hij ging sturen vond ik het ineens wel een stuk enger, maar gelukkig zat papa naast mij. Terug op de grond en in de kantine kregen wij onze vliegbrevet.