22 Hoogvliegers tijdens mini Hoogvliegersdag Teuge

07 oktober 2020

Dit voorjaar moest ook op Teuge de Grote Hoogvliegersdag worden geannuleerd. Een grote zat er niet meer in, vanwege corona. Maar we zijn van de KLEINE luchtvaart, dus waarom dan geen KLEINE Hoogvliegersdag georganiseerd?

Helaas zonder onze vrienden met de vrachtwagens, en ook zonder schminken, zonder ballonnen, zonder poffertjes en zonder het 501th Garrison (StarWars). Zelfs zonder extra familie, want hoe gastvrij restaurant Take Off ook was, de regels verboden al te veel inloop.

3 oktober was het zover. De verwachting bij de kinderen was zonnig, de verwachting bij de meteo wat bewolkter. Maar we konden met behulp van onze vrienden uit Lelystad en Rotterdam (helaas alleen de KMR) toch van start. 22 kinderen kozen het luchtruim, en bekeken de Veluwe en de IJssel van boven. Koers houden en soms stevige bochten. Tegen de tijd dat de gordijnen boven dicht gingen, zat iedereen weer aan ranja of koffie. 22 hoogvliegers erbij! Een mooi resultaat, met dank aan alle vrijwilligers op Teuge en van buiten!

Klik hier voor alle foto's.