Hoogvlieger Kenji vloog mee vanaf Maastricht

10 juni 2021

Op 9 juni '21 was de dag dat Kenji dankzij Stichting Hoogvliegers mocht gaan vliegen en ook nog eens mocht ervaren hoe het is om zelf een vliegtuig te besturen. Kenji dacht dat we naar het ziekenhuis moesten, maar onderweg kreeg hij van ons de brief van piloot Ramphy en kwam hij erachter wat we echt gingen doen.
Het was dus een grote verrassing! Kenji was helemaal enthousiast! Hij was totaal niet bang en heeft de hele tijd een glimlach van oor tot oor gehad. Het zelf mogen vliegen vond hij fantastisch! Een grote ervaring rijker, het was geweldig om dit te mogen ervaren! Ongeveer 40 minuten in de lucht, zijn diabetes even vergeten!

Dank je wel Stichting Hoogvliegers en piloot Ramphy dat jullie dit voor de kinderen doen!