Hoogvlieger Lyndi vloog mee met piloot Maurice

22 juli 2021

20 juli was ik aan de beurt om mee te vliegen met Stichting Hoogvliegers vanaf vliegveld Lelystad. Toen we aankwamen werden we hartelijk welkom geheten door Maurice, onze piloot en kreeg ik
een mooi T-shirt en een pet. Daarna gingen we naar binnen en gingen we naar het vliegtuig toe. Samen hebben we deze naar buiten gezet en alles gecontroleerd. Maurice heeft ons van alles laten zien en veel uitgelegd. Toen mocht ik samen met mijn vader en broertje instappen maar voordat we konden gaan moesten we eerst nog tanken. Toen dit klaar was konden we vertrekken. Ik vond het opstijgen wel een beetje
spannend maar het was harstikke leuk. We vlogen over ons huis in Elburg en toen nog over Oldebroek, Kampen, Urk, Lemmer en weer terug naar Lelystad. Toen we weer geland waren kreeg ik nog een diploma en was het tijd om afscheid te nemen. Ik vond
het echt heel erg leuk dat ik dit mocht doen. Piloot Maurice en Stichting Hoogvliegers heel erg bedankt voor deze leuke middag.

Groetjes Lyndi