Piloot Niek vloog met Hoogvlieger Emily

22 juli 2021

Gisteren ging ik dus vliegen en toen we naar het vliegtuig reden, vond ik het echt spannend. Ik had echt heel veel kriebels. Toen we aankwamen was ik best wel zenuwachtig, maar ik had wel heel veel zin om te vliegen. Toen we bij het vliegtuig waren, gingen we kijken of alles goed was met het vliegtuig. Ik kreeg een 't-shirt en een pet van Stichting Hoogvliegers. Hierna mocht ik met mama in het vliegtuig gaan zitten en kregen we een koptelefoon. We reden naar de landingsbaan en toen gingen we kijken of de motor het deed. Alles was goed en toen gingen we opstijgen. We reden steeds sneller en sneller en toen gingen we de lucht in. Het was echt super cool en we vlogen heel hoog. Alles leek wel van speelgoed. We vlogen over Harderwijk en hadden ons huis gezien en daarna vlogen we over de Oostvaardersplassen en zagen we het Markermeer. Daarna vlogen we weer terug naar vliegveld Lelystad waar we gingen landen. Het was veel minder eng dan ik dacht en ik was heel blij! Super leuk de allereerste keer in een vliegtuig.

Stichting Hoogvliegers en Niek bedankt!