Vanaf Hilversum is Jesse nu Hoogvlieger

15 augustus 2021

Op vrijdag 6 augustus was het Jesse’s beurt om naar Hilversum te gaan voor een vlucht met Stichting Hoogvliegers! Tijdens de reis ernaar toe kwamen er wat kriebels in de buik, maar vooral ook heel veel zin in zo’n bijzondere belevenis! Op vliegveld Hilversum werden we enthousiast ontvangen door piloot Jean. Hij vertelde wat over zichzelf, het vliegen en er was tijd voor vragen. Al snel was het tijd om naar buiten te gaan, waar het vliegtuig klaarstond.

Jesse en papa stapten in het vliegtuig met Jean. Mama en hond Zivan bleven op de grond (om te zwaaien natuurlijk!). Jesse zat voorin met een hele grote smile op zijn gezicht. Geweldig om te zien!! Zo begon de vlucht met een prachtig uitzicht op Hilversum en omstreken. Na ook nog zelf het stuur in handen te hebben gehad, zat het er weer op en landden ze veilig op vliegveld Hilversum.

Wat een bijzondere belevenis!! Met ook nog een mooie pet en T-shirt als aandenken was dit een ontzettend bijzondere dag!! Piloot Jean en Stichting Hoogvliegers (en alle andere piloten en betrokkenen); heel hartelijk bedankt voor jullie inspanningen om zoveel kinderen/jongeren èn hun ouders een onvergetelijke dag te bezorgen. Echt bijzonder!!

Hartelijke groet,

Jesse, Willem en Daniëla