Hoogvlieger Fabian vloog mee met piloot Paul

28 augustus 2021

Op zaterdag 14-Augustus was het zo ver vliegen; vanaf Lelystad.
Papa ging mee met mij vliegen en opa bleef op de grond om foto's te maken. Bij de aankomst kreeg ik uitleg van piloot Paul over het vliegtuig en maakten we een vliegroute. Ik kreeg ook een mooi t-shirt en een pet van Stichting de Hoogvliegers.
Hierna gingen we naar het vliegtuig, alles nakijken en of het vliegtuig goed was om te gaan vliegen. Ik mocht voorin en papa ging achterin. We kregen een koptelefoon op zodat we met elkaar konden praten.

Nadat we in de lucht waren mocht ik sturen, dit vond ik heel gaaf, vooral de bochten. Ik vond het ook leuk om naar buiten te kijken en af en toe bij de te piloot kijken op de tablet of we nog de goede route vlogen. Ik heb vaak gevraagd of ik mocht sturen, omdat ik graag de goede kant op ga. We vlogen een mooie route langs paleis Het Loo bij Apeldoorn, langs Zwolle, Meppel en Urk. Nadat we geland waren kreeg ik nog een mooi diploma. Bedankt Stichting Hoogvliegers en piloot Paul! Ik heb genoten!

Groetjes Fabian