Eva is hoogvlieger geworden

26 oktober 2021

Met de nodige spanning vantevoren, was het vandaag echt zover....,Eva mocht hoogvlieger worden! Op vliegveld Lelystad werden we vriendelijk ontvangen door Charlie, de piloot.

Eva werd verrast met een mooie t-shirt, tas en pet van stichting Hoogvliegers. Het T-shirt ging gelijk aan.

Na wat uitleg moest het vliegtuig uit de hangar worden gehaald, en Eva mocht helpen! Eva werd steeds enthousiaster. Nadat papa en grote zus Sarah achterin het vliegtuigje zaten, mocht Eva voorin, naast Charlie zitten.

Eva mocht gas geven en daar gingen ze, de lucht in. Op naar Harderwijk om ons eigen huis op te zoeken. De dolfijnen werden gevonden en het aquaduct zag er erg mooi uit vanaf boven. Eva mocht zelf ook een stukje sturen. Dat was echt geweldig!
Ze heeft van Harderwijk naar Elburg en Urk gevlogen. Daarna was het helaas al weer tijd om te landen.....

Na de vlucht kreeg Eva nog een echt hoogvliegers brevet. Eva en ook haar zus, hebben ontzettend genoten.

Wij willen Charlie en Stichting Hoogvliegers enorm bedanken voor deze super ochtend!!!

Groet, Eva, Sarah, Arne en Marijke