Bram is nu Hoogvlieger

12 mei 2022

Wij hebben een super leuke dag gehad dankzij Stichting Hoogvliegers. Marcel Middelkamp heeft de jongens echt gerust gesteld en heerlijk lopen praten met ze. Voordat ze de lucht in gingen hebben ze een plan bedacht waar ze overheen wilden vliegen. Ze konden heel dicht langs hun school en over hun huis heen, super mooie ervaring en een leuke piloot! We hebben echt de kans gekregen om ook nog na het vliegen in het vliegtuig te mogen zitten met ons broertje. Dankjewel voor deze mooie ervaring Marcel!! Een hele fijne vakantie gewenst met je vliegtuig en bedankt voor deze kans en het meedenken in een planning maken wanneer we het beste konden gaan vliegen waar dat mocht en ook kon. Vanuit mijn zoon: “Het was super leuk, het opstijgen was een raar gevoel en het landen was ook een raar gevoel. Boven in de lucht was alles echt heel anders en zag het er heel mooi uit. Het was heel lief, dankjewel”