[VIDEO] 37 Hoogvliegers erbij vanaf Vliegveld Hilversum

20 juni 2022

Zaterdag 11 juni was een Hoogvliegersdag op Vliegveld Hilversum. Het weer was stralend en de dag begon met een speciaal konvooi vanuit Ankeveen.

Bij De Drie Dorpen werden de eerste kinderen ontvangen en kregen een t-shirt en een petje. Daarna stapten de kinderen in een vrachtwagen of een stoere sportauto.

Nadat de kinderen met veel toeters en bellen aankwamen op Hilversum ging het vliegen dan echt van start. Al snel vlogen de eerste kinderen met onze Hoogvliegerspiloten.

Tijdens het wachten konden de kinderen o.a. kijken bij de douane met in beslag genomen dieren en goederen, meerijden in sportauto's en vrachtenwagens of een bezoekje brengen aan de traumahelikopter (als hij niet opgeroepen werd). Ook de politiehelikopter kwam langs en de agenten vertelden maar al te graag wat er allemaal gedaan wordt met de helikopter. Maar ook waren er prachtige knuffeldieren waar de kinderen heerlijk mee konden knuffelen.

Als hoogtepunt op naar het vliegtuig waarin iedereen een fantastische vlucht beleefde. Het was super helder weer, vanaf Hilversum zag je Rotterdam maar ook de Noordzee.

In totaal vlogen er 37 Hoogvliegers!

Klik hier voor alle foto's en check de video bij dit bericht!

Deze dag werd mede mogelijk gemaakt door onze donateurs:

Hoogvliet
Riedel
Hotel Mijdrecht Marickenland
Only Friends Amsterdam
Vliegschool Hilversum
Luchtverkeersleiding Nederland
Autobedrijf Maas

Family Mijdrecht / Uithoorn De Drie Dorpen Ankeveen
Randstad Partyverhuur
Ronde Venen Fonds
RVC Creations
Handling Company Mijdrecht
Traffic Service Nederland
Politiehelikopter + politie regio Hilversum
Brandweer
Douane
ANWB Lifeliner 1 Amsterdam

en alle ruim 60 vrijwilligers...

Doneren via Tikkie? Graag!! Klik hier!