Hoogvlieger Scott vloog met zijn beste vriend

20 juni 2022

Scott heeft de ziekte van Lyme, opgelopen door een tekenbeet. Scott is vaak moe, heeft cognitieve problemen en pijnen. Lyme is een grillige ziekte welke nog niet te genezen is. Daar vechten het Lymefonds, Stichting Tekenbeetziekten en de Lymevereniging hard voor, om (h)erkenning in Nederland.

Lyme is elke dag leven met klachten en pijn. Een dag als Stichting Hoogvliegers maakt een dag voor Scott om nooit meer te vergeten, even weg van het ziek zijn. We zijn iedereen die dit mogelijk maakt énorm dankbaar.

Scott wist van niets. Hij wist ook niet dat zijn beste vriend mee mocht vliegen. Bij aankomst in Teuge was hij compleet verrast toen hij vliegtuigen zag en zijn beste vriend. Scott krijg je niet snel stil, maar dit keer toch wel! Hij zag het vliegtuig en was al helemaal in de wolken. Naast piloot Arjan mocht hij gaan zitten en vliegen! Totaal verrast was papa, die achterin het vliegtuig zat, hoe makkelijk het Scott af ging. Scott stelde vragen, genoot van het uitzicht en het vliegen zelf. Een jongensdroom die uitkomt. Scott heeft altijd boer willen worden net als papa, maar nu weet hij heel zeker dat hij óók piloot gaat worden.

Bij thuiskomst wist hij meteen dat zijn spreekbeurt op school over vliegen zou gaan en m.n. over de Cessna en Stichting Hoogvliegers. Trots heeft hij zijn shirt en pet gedragen, de hele klas was verrast over zijn verhaal. Ze dachten dat hij het over trekkers zou hebben, was hij nu opeens piloot? Wouw!

Super bedankt allemaal voor deze onvergetelijke dag en piloot Arjan bedankt voor jouw inzet, je tijd en alle uitleg.

High five van Scott!