Twee Hoogvliegers vlogen mee met piloot Niek

07 juli 2022

Bij aankomst op vliegveld Lelystad op 3 juli jl. kregen beide kinderen een leuk shirt en coole pet van de Stichting Hoogvliegers. We hebben een vlucht gemaakt van Lelystad naar Texel. Daar hebben we een drankje en een snackje gedaan. Op de terugvlucht mocht de andere terugvliegen van Texel via Almere naar Lelystad. Over je eigen huis heen vliegen dat was toch het hoogtepunt van de vlucht!!! De kinderen vonden het supercool en echt te gek om te mogen meemaken. Ook onze piloot Niek Vuurboom heeft de kinderen goed meegenomen en veel uitgelegd over het vliegtuig. Beide kregen ook nog een vliegbrevet en speldje uitgereikt. De kinderen hebben nog lang nagenoten van deze unieke ervaring, eentje die ze lang niet zullen vergeten. Super bedankt Stichting Hoogvliegers en ook onze piloot Niek Vuurboom bedankt dat jullie dit doen voor de kids.

Groetjes Patricia