Hoogvlieger Jayson vloog mee met piloot Thijs

25 juli 2022

Beste Stichting Hoogvliegers, hierbij willen wij laten weten dat de vlucht enorm succesvol was! Het was wel erg spannend omdat Jayson erg zenuwachtig was, al liet hij dat niet merken. Toen we aankwamen op het vliegveld in Lelystad stond onze piloot Thijs al op ons te wachten. Hij was erg enthausiast en heel vriendelijk! Hierdoor was Jayson ook al wat meer ontspannen (voor zover dat mogelijk was). Thijs nam alles met hem door, van de vluchtroute tot alle controles. Dit vond Jayson zeer interressant want hij wil graag overal alle details van weten. Tijdens de vlucht hebben we vooral enorm genoten. Jayson was zo op zijn gemak dat hij zelfs vragen stelde en een stukje heeft gestuurd! We zijn zelfs over ons huis gevlogen, wat enorm leuk was. Ook na de vlucht was het nog even spannend want toen kreeg Jayson zijn Hoogvliegers Certificaat. Al met al was het een onvergetelijke ervaring en wij willen zowel Thijs en Stichting Hoogvliegers enorm bedanken voor deze leuke en spannende dag!

Veel liefs Jayson en fam.