Hoogvlieger Daphne vloog over haar eigen huis en school

28 augustus 2022

Vrijdag 26 augustus was een geweldige dag. Daphne mocht vliegen met José via Stichting Hoogvliegers. Het was heel erg leuk en ik mocht ook zelf een stukje vliegen en dat was heel erg leuk. We zijn richting Gouda gevlogen vanaf Rotterdam. Toen gingen we over ons eigen huis en de school vliegen dat was heel mooi om te zien. Vanuit de lucht is Nederland toch wel groot en alle dingen zijn klein. Nederland is toch wel erg groen en met veel water. José vertelde veel leuke info. Ik kreeg nog een mooie tas met daarin een pet en een gesigneerd shirt door José en aan het einde een certificaat. Ik hoop dat veel meer kinderen dit leuke moment kunnen meemaken. Stichting Hoogvliegers en piloot José heel erg bedank voor deze fantastische dag!

Groetjes Daphne en ouders