Sesto mocht eerder van school omdat hij Hoogvlieger werd

24 oktober 2022

Vrijdagmiddag 21 oktober mocht Sesto eerder mee uit school omdat er een verrassing stond te wachten die middag. Wat we gingen doen kon hij nooit raden, dus hebben we het maar verteld. Dat hij vanmiddag mocht mee vliegen met Stichting Hoogvliegers. Even wat foto's laten zien zodat hij zich een beetje kon voorbereiden op wat hem te wachten stond.
Gauw in de auto naar Rotterdam! Daar werden we rustig en vriendelijk welkom geheten en door de piloot meegenomen. Daar kreeg Sesto een leuke duidelijke uitleg over hoe vliegen werkt, dat vond hij erg interessant. Toen door naar het echte werk, het vliegtuig! En dat was een super gaaf vliegtuig. Ook daar uitleg en checken of alles in orde was. Instappen, mama achterin en Sesto voorin, koptelefoons op zodat we konden communiceren. Op naar het Westland, vliegen over ons eigen huis, Sesto z'n voetbalvereniging, papa kon ons filmen vanuit de tuin. Door naar Hoek van Holland en daar mocht Sesto zelf vliegen, nou dat vond hij zo ontzettend gaaf en wat deed hij het serieus! Hij maakte wel scherpe bochten dus mama hield haar hart vast. Wat een aardige piloot hadden we, alles rustig en duidelijk uitleggen, heel fijn.
Wat een fantastische ervaring, dankbaar voor deze kans! Zoals Sesto zei, eindelijk een keer een voordeel van m'n beperking en daar was de piloot het helemaal mee eens.
Nogmaals bedankt iedereen!