Noa is Hoogvlieger geworden vanaf vliegveld Teuge!

15 november 2022

Eindelijk was het dan zover, na een aantal keer verzetten door o.a. het slechte weer konden we donderdagmiddag 10 november eindelijk de lucht in. Het zonnetje scheen, strak blauwe lucht en een klein beetje wind kortom: hét recept voor een mooie middag.
Om 15:30 hadden we in het restaurant op Teuge afgesproken. Daar zat Noa al op mij te wachten samen met haar vader, haar enthousiaste vriendin Yara die ook haar vader had meegenomen. We hebben even kennis gemaakt, koffie gedronken, plaspauze en toen was het tijd om naar het vliegtuigje te gaan. Spannend! Noa haar vader en vriendin gingen mee de lucht in. Goede (Hoogvlieger)vriend Theo, hielp ons met het aanboord gaan en bleef bij de vader van Yara op de grond om hem daar gezelschap te houden en van de nodige informatie te voorzien. Bedankt Theo!
Zodra we buiten kwamen gingen de zonnebrillen op en werden de eerst mooie foto’s gemaakt. Wat een stoere meiden! Je bent tenslotte niet elke dag piloot en dan heb je ook nog je beste vriendin bij je! Om 15:45 gingen we dan uiteindelijk de lucht in. Al snel vlogen we langs Paleis het Loo en zagen we het kinderpretpark Juliana toren. Na een korte uitleg kreeg Noa zelf “de controls” en vloog ze ons als een echte piloot naar Zutphen en Deventer. Ze bleef rustig, deed alles zeer beheerst, alsof ze het al veel vaker had gedaan. Zo goed! Af en toe keken we even achterom of het nog goed ging met onze passagiers. Er werd volop gekletst en er werden veel foto’s gemaakt. Na ongeveer een half uurtje keerden we weer terug naar vliegveld Teuge. Daar stonden onze fans ons al op te wachten. Noa kreeg het welverdiende Hoogvliegersdiploma. Daarna nog even heerlijk nakletsten met een hapje en een drankje en toen zat het erop. Noa is Hoogvlieger geworden en daar mag ze heel trots op zijn! Je bent een topper Noa!