Veda vloog mee met piloot Niek en is nu Hoogvlieger

16 november 2022

Zondag 13 november was het zover. Veda zou haar Hoogvliegersdag gaan beleven! Nadat het eerder vanwege het slechte weer niet door kon gaan, scheen vandaag de zon volop. Na een kennismaking met Piloot Niek kreeg Veda haar Hoogvliegers t-shirt en pet.

Samen hebben Veda en Niek een vluchtplan gemaakt. Vanaf Lelystad, via Almere naar Volendam en dan boven Hoorn kijken of Veda haar school en huis kon zien. Het mooie weer zorgde ervoor dat alles goed te zien was vanuit de lucht. Behendig manoeuvreert Niek het vliegtuig door de lucht en Veda mocht zelf ook even de stuurknuppel bedienen. Wat we hebben gezien is een meisje wat straalde van oor tot oor! Wat een FANTASTISCHE beleving was dit. Nadat het vliegtuig weer veilig aan de grond stond, heeft Veda haar officiële Hoogvliegers diploma ontvangen!

Dit was een ervaring waar nog héél, héél lang over nagepraat zal worden. Stichting Hoogvliegers en Niek in het bijzonder, grote dank voor deze onvergetelijke vlucht!!!