Celine werd Hoogvlieger vanaf Hoogeveen

22 februari 2023

Wat een geweldige dag mochten wij zondag beleven. Na een hartelijk ontvangst bij Airbet in Hoogeveen werd er door Johan, de piloot, alle tijd genomen voor Celine om uit te leggen hoe de vlucht er uit zou gaan zien en wat belangrijk was.
Eenmaal aan boord heeft Celine alleen nog maar gelachen en gestraald, fantastisch vond ze het. We hadden ontzetten veel geluk met het weer en konden heel ver kijken. We vlogen over ons eigen huis waar we vanuit de lucht onze honden in de tuin en paarden in de wei konden zien. Celine mocht zelf een stukje sturen en deed dit als een volleerde piloot, heel rustig en weloverwogen. En toen we veilig geland waren en het vliegtuig uitstapten was het tijd voor het uitreiken van Celine haar diploma. Een dag met een gouden randje waar we nog steeds van nagenieten. Stichting Hoogvliegers, piloot Johan en Airbet heel hartelijk bedankt voor deze onvergetelijke ervaring.

Celine en haar papa en mama