Eran werd Hoogvlieger boven Midden Zeeland

04 april 2023

Erans mooiste dag

Op zaterdag hebben we Eran verteld dat hij die dag daarna mocht gaan vliegen met Stichting Hoogvliegers. Wat vond hij het eerst eng, maar na wat filmpjes ervan te hebben gekeken en mama zei dat ze het ook wel spannend vond, werd hij heel enthousiast! Zondag 2 april was de grote dag! Eran vertelt wat we hebben gedaan:

"We zijn binnengekomen, toen kwamen we in een restaurant. Toen gingen we naar een kamer. Die kamer was van de piloten. De piloot Carlo legde uit wat we allemaal gingen doen. Toen gingen we naar het vliegtuig, alles testen. Toen kreeg ik een soort koptelefoon op in het vliegtuig. Daarna gingen we vliegen. We gingen eerst naar Breskens en zagen we opa en oma's huis. Toen mocht ik zelf gaan vliegen naar Sluis. We zagen mijn school en ons huis. We gingen weer terug en zagen de Deltawerken. We zagen ook nog zeehonden. Daarna gingen we terugvliegen naar het vliegveld. Toen waren we er weer en kreeg ik cadeautjes. Ik vond het heel leuk, wel een beetje spannend, maar wel geweldig!"

Erans dag kon niet meer stuk, de lach was niet meer van zijn gezicht te halen. Het was de "mooiste dag van mijn leven"! Een dag om nooit meer te vergeten!