Nieuwe voorzitter Stichting Hoogvliegers

31 maart 2024

Vanaf vandaag, 31 maart 2024, neem ik de rol van voorzitter van de Stichting Hoogvliegers op mij. Ik neem deze rol over van Henk Bank die de afgelopen 5 jaar voorzitter is geweest.

Ik voel me bevoorrecht dat ik als voorzitter het goede werk van de stichting mag voortzetten.

De Stichting Hoogvliegers zorgt dat vele kinderen een onvergetelijke ervaring mogen beleven. Daar zetten vele mensen zich met volle overgave voor in.

Tijdens de eerste grote Hoogvliegersdag van 2024 op vliegbasis Eindhoven heb ik dat met eigen ogen gezien. Het was zo bijzonder om de blijdschap van de kinderen & hun familie te zien.

Ik zag daar ook de enorme passie van alle coördinatoren, organisatoren en vrijwilligers om te zorgen dat de kinderen een onvergetelijke dag hebben.

Het gaf mij extra energie en een gevoel van dankbaarheid dat ik als voorzitter van deze mooie stichting mag optreden.
De kernwaarden van de stichting – ‘bijzonder en bevlogen’- sluiten aan bij hoe ik mij betrokken voel bij de stichting.

Dank aan Anne Cor Groeneveld en het bestuur voor het vertrouwen dat in mij is gesteld. Veel dank aan Henk Bank voor je langdurige inzet voor de stichting.

Hartelijke groet, Ellen
Ellen Meeuwsen-Scholten