Dean Ronckers

19 december 2007

Op 19 december 2007 heeft de Stichting Hoogvliegers Dean Ronckers zijn Hoogvliegdag laten ervaren. Piloot Ton Knoops, lid van ATCBOX, was bereid om Dean deze ervaring te geven en het was in één woord: FANTASTISCH!

Piloot Ton Knoops heeft een website: www.tonknoops.nl en ook hij doet verslag van zijn eerste ervaring als Hoogvlieger:

Lees hier de ervaring van Ton >>

Hoe klinkt het nu als de piloot met de verkeersleiding praat? Dankzij ATCBOX kunt u dit horen, klik hier >>

En na afloop ontving Ton een mailtje van de ouders van Dean:

--------------------------------------------------------------------------------------

Beste Ton

Graag willen we je nogmaals bedanken voor de geweldige middag. Dean heeft er echt van genoten.
Toen we gisteren bij de vliegbasis wegreden zei hij trots: Mam en Pap, hier mag niemand anders komen alleen ik , want ik ben nu lid van de club.

Ik heb hem toen gezegd dat hij dan weer hele andere dingen wel kan, en dat dat ook heel fijn is.

Vanmorgen ging hij vol trots met zijn T-shirt en petje van de Hoogvlieger, op weg naar school.
Zelfs vanmiddag naar de fysio ging hij in volle glorie, zodat maar iedereen kon zien dat hij een Hoogvlieger is.  Echt geweldig !!!!!!!!!!!!!!

Bedankt Ton , je hebt Dean en ons een geweldige middag gegeven die we niet meer zullen vergeten.

Groetjes en veel liefs   Dean , Maurice en Anita
p.s als bijlage een paar foto`s die ik gemaak heb.

Familie Ronckers

Dean Ronckers Dean Ronckers