Kevin, Bryan & Justin Reuvers

06 augustus 2009

Hierbij dan het verslag van onze hoogvliegers dag.

We kwamen aan op een zaterdag, die dag zouden we eigenlijk gaan vliegen, maar door een mankement aan het toestel konden we niet gaan vliegen, erg jammer, maar goed opgelost door de piloot en zijn vrouw.

Dus besloten om een paar weken later te gaan...

Die dag was heel erg mooi, het was erg helder weer en ontzettend warm, maar dat deerde niet, de kinderen hadden er zin in....

Ze zijn samen met Ton en papa gaan vliegen, eerst Kevin en Justin en papa daarna Bryan en papa en natuurlijk de piloot...hahaha.

De kinderen hebben het heel erg leuk gehad, ze vonden het erg spannend(papa ook).

Maar hebben het er nu nog over, hoe leuk het is om in zo'n toestel een keer mee te mogen vliegen.

Ik heb lekker aan de grond gewacht, samen met Madeleine(vrouw van Ton), een ontzettend lieve vrouw.

Ik wil Ton en Madeleine nogmaals hartelijk danken dat zij mede met Stichting Hoogvliegers deze onvergetelijke dag mogelijk hebben gemaakt.

DANK JULLIE WEL.

Ik heb ook nog wat foto's bijgevoegd, erg leuk, al zeg ik het zelf.

Heel veel lieve groeten van,

Theo, Gitte, Kevin, Bryan, en Justin Reuvers

Reaktie piloot Ton Knoops

Vliegen met Bryan, Justin en Kevin.

Jawel, drie Hoogvliegers uit één gezin. Hun aanvraag dateerde al van begin dit jaar en door allerlei omstandigheden is het er pas nu van gekomen om het luchtruim te kiezen met deze drie jongens en hun vader. Het weer heeft enkele keren roet in het eten gegooid, een griepje is voorbij gekomen en toen we enkele weken geleden eindelijk een keer echt in het vliegtuig zaten, bleek er een probleempje met de motor. Dat we toen terug moesten keren naar de hangar was een geweldige teleurstelling voor iedereen. Maar: Safety First. Door onze techneuten werd later een kapotte bougie geconstateerd.
Direct weer een nieuwe afspraak gemaakt voor 6 augustus na (mijn) werktijd en gelukkig is het toen allemaal goedgekomen.

Het was geweldig mooi weer, een beetje warm (nou ja een beetje, het was 30 graden). Ik had de PH-BSX al in de ochtend getankt en de daily inspection uitgevoerd, dus we konden vrij snel weg. We hebben 2 vluchten gemaakt, allebei naar Berghem, de woonplaats van de familie. Tijdens de eerste vlucht zijn Kevin, Justin en pa mee geweest en op de tweede Bryan samen met pa.

Het waren leuke vluchtjes met leuke jongens. Madeleine (mijn vrouw) heeft de achterblijvers van een drankje voorzien en via de scanner in de gaten gehouden wanneer we er weer aankwamen, zodat iedereen weer op tijd bij de hangar was om ons op te wachten.

Bryan, Justin, Kevin, ik heb ervan genoten, jullie ook hoop ik.

Ton