Dominique Vossepoel

05 april 2010
Hoi Stichting Hoogvliegers,

domi11

Het is voor mij al weer een maand geleden dat ik met stichting hoogvliegers een middagje ben gaan vliegen.
We hadden gelukkig heel mooi weer
Het was echt een hele geweldige en mooie ervaring voor mij.
De piloot (Spencer) vertelde eerst alles over het vliegtuigje en hoe de apperatuur werkte en hoe je moest sturen.
Het was voor mij alleen jammer dat de piloot (Spenser) alleen engels sprak, maar gelukkig was mijn stiefvader mee en die probeerde alles zo veel mogelijk voor mij te vertalen.
Dus alles kwam toch nog goed. ik wist toen waar de piloot (Spenser) het over had.
We waren op het vliegveldje in Lelystad.
Ik ben ruim 1 uur in de lucht geweest.
Ik heb zelf ook mogen sturen.
Ik ben over Amsterdam en natuurlijk nog meer plaatsen gevlogen en zag de arena van boven af (geweldig).
Daarna gingen we over ons dorpje vliegen en zag ons huis staan, ik zag onze buren lopen en onze auto staan.
We hadden nog wat tijd over en toen vroeg de piloot (Spenser) of ik ook het Dolfinarium vanuit de lucht wilde zien, ik zei daar natuurlijk geen nee tegen.
Ik zag de dolfijnen en zeehonden en andere dieren zo zwemmen.
Kinderen spelen in de speeltuin.
Daarna moesten we helaas weer terug naar lelystad.
Daar kreeg ik een pilotencertificaat een T shirt en een petje en een stevige handdruk van de piloot (Spenser).
Hij zei dat ik goede piloot was en dat ik goed kon sturen.
Dit was echt een middag om nooit te vergeten.
Stichting Hoogvliegers ga hier mee door en maak nog meer kinderen gelukkig net als ik.

HET WAS SUPPER

Nog maals bedankt.