Grote Hoogvliegersdag

Mini Hoogvliegersdag op Rotterdam met Den Hartogh Logistics 22 oktober 2019

Omdat het winterseizoen bijna gaat beginnen en er nog flink wat kindjes vanaf Rotterdam willen vliegen, besloten een aantal piloten van Vliegclub Rotterdam om een minidag te organiseren, zodat de lijst wat korter zou worden.

[VIDEO] 43 Hoogvliegers vlogen tijdens Hoogvliegersdag Hilversum 30 september 2019

Zaterdag 14 september was er voor de zesde keer een Hoogvliegersdag op Vliegveld Hilversum. Het weer was stralend en de dag begon met een speciaal konvooi vanuit Mijdrecht.

[VIDEO] 36 Hoogvliegers vlogen vanaf Drachten 20 september 2019

Na een lange voorbereiding was het dan zover, de hoogvliegersdag op vliegveld Drachten. De week ervoor werd er flink geduimdraaid of de hoogvliegersdag wel door kon gaan. Vrijdag 6 september werd er in overleg met verschillende meteo bedrijven een GO gegeven om de hoogvliegersdag op Drachten door te laten gaan. Wat een opluchting voor alle vrijwilligers en hoogvliegers.

56 Hoogvliegers erbij vanaf Vliegbasis Leeuwarden 09 juli 2019

[VIDEO UPDATE] Zaterdag 22 juni 2019 was de Vliegbasis Leeuwarden voor alweer de 5e keer gastheer van een onvergetelijke Hoogvliegerdag. Een dag waar 56 Hoogvliegers de dag van hun leven hadden!

[VIDEO] 42 Hoogvliegers erbij vanaf Groningen Airport Eelde 11 juni 2019

Zaterdag 25 mei was het dan zover. De dag begon spannend met laaghangende bewolking. Zouden de vliegtuigen het veld kunnen vinden?