Grote Hoogvliegersdag

67 Hoogvliegers erbij vanaf Lelystad 14 september 2022

Eindelijk was het zover: vandaag was je voor één dag piloot! Met trucks, de Hoogvliegersbus, Amerikaanse politieauto’s en brandweerwagens reden we snel naar het vliegveld.

59 Hoogvliegers erbij vanaf Midden Zeeland 15 juli 2022

De wekker staat op half zes. Deze dag moet het weer eens gaan lukken, na 4 pogingen in 3 jaar. Juni 2019 was er een hittegolf, bij de volgende poging in september een storm! En nu na 2 jaren ‘Corona’, willen we zeker op tijd om het vliegveld zijn, om iedereen te verwelkomen en om een mooie dag op te bouwen.

26 Hoogvliegers erbij tijdens bezoek aan Vliegbasis Gilze-Rijen 13 juli 2022

Vrijdag 8 juli waren wij te gast bij de Vliegbasis Gilze-Rijen. In de ochtend verzamelden onze Hoogvliegers van SO Het Kasteel in Breda met een begeleider op Breda International Airport (Seppe).

Helikopterdag TruckAid groot succes [video] 06 juli 2022

Zaterdag 2 juli was er een helikopterdag tijdens TruckAid in Landgraaf.

[VIDEO] 59 Hoogvliegers erbij vanaf Vliegbasis Leeuwarden 05 juli 2022

Zaterdag 18 juni was het weer tijd voor een Grote Hoogvliegersdag. Dit keer waren we in het hoge noorden weer te gast op de Vliegbasis Leeuwarden. 59 kinderen mochten vanaf deze bijzondere plek ervaren hoe het is om piloot voor een dag te zijn!