Grote Hoogvliegersdag

Grote Hoogvliegersdag Beek 2015 23 mei 2015

Zaterdag 23 mei is eindelijk aan gebroken en de hoogvliegersdag Beek kan van start gaan. De weergoden waren ons goedgezind want rond de klok van 11 uur werd het zonnetje zichtbaar tussen de wolken, het vliegen kon beginnen. Op deze prachtige dag zijn er weer 41 piloten bij gekomen, en heel veel lachende gezichtjes......

Grote Hoogvliegersdag Wassenaar 2015 17 mei 2015

Ergens in Nederland ligt er aan de kust een heel mooi rustig dorp genaamd Wassenaar... Zondag 17 mei was de Hoogvliegersdag met een helikopter.

49 Hoogvliegers erbij tijdens Hoogvliegersdag Teuge 2015 16 mei 2015

Op vrijdag 15 mei was de grote hoogvliegersdag op vliegveld Teuge. In totaal vlogen 49 kinderen. Lees het verslag en bekijk alle foto's.

Grote Hoogvliegersdag Eindhoven 2015 01 mei 2015

Nadat we op 25 maart, vanwege het slechte weer, de grote Hoogvliegerdag Eindhoven hebben moeten annuleren kregen we de mogelijkheid aangeboden van zowel de Koninklijke Luchtmach als de Stichting Hoogvliegers om te kijken of we op 28 april een inhaaldag zouden kunnen organiseren.

8 Hoogvliegers erbij bij KMA dag Seppe 28 april 2015

Nadat het vliegen in oktober vorig jaar niet door kon gaan, was vrijdag 24 april jl. de grote dag voor klas 5ld van de Liduinaschool dan toch eindelijk aangebroken; ze mochten gaan vliegen!