Delano van Heteren

29 september 2010
Goedemiddag Hoogvliegers,

Hierbij het verslag en een paar foto's van de Hoogvliegers dag van Delano van Heteren op 29-09-2010 vanaf Rotterdam Airport.

Delano01

Ik wil de stichting Hoogvliegers en al die mensen die zich inzetten voor deze stichting vanuit mijn maar zeer zeker ook Delano's hart ontzettend bedanken voor deze leuke middag.

Wij komen uit het oosten van het land dus wij waren op tijd vertrokken ivm met mogelijke files die ons land kent,nu was het zo dat wij geen file hadden op onze heen reis dus waren we een uur te vroeg op Rotterdam Airport.
Na ons netjes gemeld te hebben bij de vliegclub zijn we op advies van 1 van de baliemedewerkers naar de vertrekhal gegaan om wat te gaan drinken en vliegtuigen te kijken,Delano heeft hier ontzettend van genoten.

Rond kwart voor 3 waren we weer terug en ontmoeten wij onze piloot Rob van Es die Delano een petje en T-Shirt gaf van de Hoogvliegers,Delano vond dit erg leuk en trok het shirt aan en zetten zijn nieuwe pet op.
Daarna zijn we naar buiten gegaan om naar het vliegtuig te lopen daar hebben we een paar foto's gemaakt,daarna instappen en de lucht in.Gelukkig hadden we nog mooi weer een klein beetje mist maar prima vlieg weer.
Delano kreeg een koptelefoon op en ready for take off.

Delano02

Delano03

Delano04

Vervolgens na het opstijgen via Delft naar de kust van Hoek van Holland en zo via de kust naar het zuiden op weg naar Zeeland wat genoten Delano en ik  hier ontzettend van wat mooi is dat.

Delano05

Bij Zeeland zijn we 180 graden gedraaid en toen via de waterweg richting de Kuip en het centrum van Rotterdam vanuit het vliegtuig kon Delano het dorp zien waar zijn opa en oma wonen,vervolgens hebben we een rondje boven Rotterdam gevlogen en toen over het vliegveld weer terug naar de landingsbaan.

Na de vlucht kreeg Delano van de piloot zijn vliegbrevet getekend en wel,vervolgens weer naar huis gereden en ja nu hadden we wel een aantal files maar dat mocht onze pret niet drukken.

Delano08

Delano kan zelf niet praten maar als vader kun je zien wanneer je kind geniet en dat was zeker te zien aan de reactie van Delano hij heeft ontzettend genoten van deze vlucht.

Nogmaals ontzettend bedankt namens Delano

Dikke pluim voor jullie allen !!!!!!!!

Delano06

Delano07