Soraya Simon

13 februari 2011
13 februari 2011 was de dag dat onze Soraya mocht vliegen. (red. klik hier voor het verslag van Stichting Hoogvliegers zelf)

Pas toen we de mooie groen Go zagen op de webside hebben we haar verteld dat ze mocht gaan vliegen. Meteen sloegen de zenuwen toe! Zo dat is spannend riep ze!

Na een redelijke nacht en een vlug ontbijtje vertrokken we naar het Aviodrome, wat een hartstikke leuk park is.

Eerst maar eens de vliegtuigen in het museum bekijken. Soraya vond dat maar niets, wilde elk vliegtuig in dat ze zag. Helaas is dat lastig als je in een rolstoel zit. Gelukkig ging de telefoon en kwam de vraag of we al aanwezig waren en of we al wilde vliegen. Nou dat wilde Soraya wel. Gauw nog even plassen en hup naar het vliegtuig. Het instappen had nog wat voeten in aarde en Soraya werd er nogal explosief van, o, o die zenuwen!

Uiteindelijk zat mevrouw

P1010055

en kroop oma gauw bij haar!

P1010057

Mama mocht voorin en de checklist kon doorlopen worden. We zijn naar het Dolfinarium gevlogen en hebben er 2 rondjes boven gevlogen zodat Soraya het goed kon zien.

Ze kon het zo goed zien dat ze de dolfijnen met haar handjes riep! Verder nog Walibi flevo gezien en het mooie Urk met zijn witte vuurtoren. Af en toe was er nog wat turbulentie en Soraya vond dat nog wel het leukst.

P1010077

Ze heeft het er de hele middag over gehad. Wij vonden het een fantastische ervaring en hebben ervan genoten. Soraya heeft het ook super gevonden, het eerste wat ze vanmorgen aan me vroeg was: Gaan we vandaag weer vliegen?? Wat een tegenvaller als je dan gewoon naar school moet. Gelukkig hebben we de foto's en de herinneringen nog!

P1010079

Ik wil nog even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen hartelijk te bedanken voor deze geweldige ervaring!! Het was echt super!!

met vriendelijke groet, Ronald, Miranda, Soraya, Yoram en oma Trudi