Selina & Ricardo Berkepeis

06 maart 2011
Selina en Ricardo Berkepeis vlogen op 6 maart dankzij ProjectsOne, zie hier ons verslag.

Van de ouders ontvingen we ook een leuke reactie:

berkepeis07

Nou niet alleen de kids hebben genoten maar wij ook hoor het was super ,en nog mooi weer er bij de piloot Dolf was ook erg aardig ,wij hebben erg genoten dan deze dag.

Selina heetf de pet en t shirt aan gedaan naar school in de krin gaat zij daar over vertellen ,en Ricardo jr die moet een spreek beurt houden dinsdag en waar denk je dat dat over gaat? Ja Hoogvliegers dus zo lees je maar weer we maken gelijk reclame voor julie ,maar al met al het was een fantastische dag voor ons allemaal heel erg bedankt namen de kinderen heb ik in het gasten boek geschreven het was toppie ,super bedankt voor je hulp hier voor

gr de fam Berkepeis.

GASTENBOEK Bericht:

:p het was een super mooie dag en een super ervaring voor ricardo en selina maar ook voor ons we hebben erg genoten 6 maart,de piloot was erg ardig ricardo en selina kregen een pet ,en een tas en t shirt nou dat vond e ze erg leuk ,ze hebben voor het eerst gevlogen en ze vonden het zo als de kids het tegenwoordig zeggen vet koel, :) we vonden ook het muzeum erg indrukwekend ,en hebben alle 4 erg genoten van deze dag en het was mooi weer heerlijk wij willen de hoogvliegers erg bedanken en daan natuurlijk voor het regelen daar van heel erg bedankt :p onze selina heeft de t shirt aan op school ging zij alles vertelen van wat zij gedaan heeft die dag onse dag was super heel erg bedankt gr ricardo daniella ricardo jr selina 8) :p :)

berkepeis02

berkepeis03