Noah Kanters

28 mei 2011
Zaterdag 28 mei was het dan zover…..

We gingen naar vliegveld Seppe.
Mama, Marco,Opa en Oma en mijn broer Nino en zusjes Mayon en Bobbie gingen ook mee.
Daar ontmoeten we Piloot Hans en zijn dochter.

NoahKanters1

Ik kreeg een heel mooi t-shirt en een stoere cap en toen gingen we naar het vliegtuig.
Ik mocht ook sturen in de lucht en hebben 2 rondjes boven ons huis gevlogen.

NoahKanters2

Er stond wel een beetje veel wind dus het wiebelde een beetje, maar ik was helemaal niet bang.

Als je mijn avontuur wilt zien kijk dan naar mijn filmpje.

{flv width="640" height="360" img="http://www.stichtinghoogvliegers.nl/static/images/algemeen/speelfilmaf640360.jpg"showstop="true"}Noah Kanters{/flv}

En Piloot Hans…..
Hartstikke bedankt voor dit geweldige avontuur!!

Groetjes van Noah..

Hoogvlieger Noah.

Vandaag, 28 mei was het DE hoogvliegdag voor Noah. Van zijn moeder (Miranda) had ik al begrepen dat hij er ontzettend veel zin in had en dat zij ook zou meevliegen. We zijn daarom ook direct naar het toestel gelopen. Gelukkig was Vivian meegekomen en konden zijn broer en zusjes, opa en oma en vader ook mee naar het toestel om foto’s te maken en natuurlijk uit te zwaaien.

Noah wilde direct na het starten de besturing al over nemen, maar zeker gezien de flinke wind leek mij dat nog geen goed idee. Direct na takeoff gingen we met Noah aan het stuur richting Oosterhout, op zoek naar zijn huis. Miranda had dat al snel gevonden en kon Noah prima aangeven welke kant hij op moest vliegen. Na twee rondjes om het huis ging Noah op weg naar Breda. Ook daar wist hij heel goed een groot aantal bekende punten aan te wijzen.

Na de landing heeft hij nog geholpen de Cardinal weer de hangaar in te duwen, waarbij hij opmerkte dat het jammer was dat er geen achteruit op het toetel zat. Een misser van de ontwerpers.

Het was een fijne vlucht en Noah heeft zijn brevet, ondanks de onrustige lucht, zeker verdiend.

Hans Bunt

NoahKanters3