Hoogvlieger Gideon

12 juni 2011
Yannick1

Hoi allemaal,

Wij hebben Stichting Hoogvliegers leren kennen bij de Luchtmachtdagen op vliegbasis Gilze-Rijen. We waren erg benieuwd of dit leuk zou zijn voor Gideon, onze gehandicapte zoon van alweer bijna 10 jaar. We hebben ons direct via internet ingeschreven en vrij snel daarna werden we opgebeld voor een afspraak te maken om te gaan vliegen.

Enige tijd later stonden we dan op vliegveld Seppe. Dit ging allemaal heel relaxed. Gideon kreeg eerst een leuk t-shirt en een mooie pet van Stichting Hoogvliegers. Daarna mocht hij het vliegtuig in. Aangezien er plek was voor in totaal 4 personen, mochten ook Wouter en zijn zusje Evelien mee. Wat had Evelien een geluk zeg!

Yannick2

En wat we hadden gehoopt, gebeurde ook. Gideon vond het heerlijk om te vliegen! Vooral het gebrom van het vliegtuig en de trillingen vond hij erg fijn! Hij bleef echt heel geïnteresseerd naar buiten kijken. We zijn over Gilze gevlogen en hebben zelfs ons huis uit de lucht gezien en mooi op de foto kunnen zetten!

Gideon heeft de gehele vlucht gestraald van oor tot oor. Kortom een ochtend om nooit te vergeten en helemaal gedoneerd door Stichting Hoogvliegers.

Groetjes
ouders van Gideon