Geen producten in uw winkelmandje

Vincent Borman

13 mei 2012
Eindelijk was het dan zover!

13 Mei, Mocht ik dan echt zelf gaan vliegen.

VincentBorman1

Na 2 x niet te kunnen vliegen i.v.m. het weer en 1 x bijna vliegen, dat op het laatste nippertje niet door kon gaan …Ja We stonden al aan het begin van de startbaan,maar helaas sloeg het weer om en konden we terug.
Maar veiligheid voor alles.
Toen hadden we een nieuwe afspraak gemaakt voor Zondag 13 Mei.
Het was Superweer, Geen wolkje aan de lucht. Papa en Mama gingen ook mee. Maar we moesten wachten tot half 6 sávonds , want dan was het vliegtuig beschikbaar. Spannend!!
De piloot Jacob Jan Rooker had ons om half 5 gebelt om te vertellen dat het echt door kon gaan, en dat we naar het vliegveld ‘De Kooy” konden komen.
Daar aangekomen kwam het vliegtuig binnen en konden we het vliegtuig klaar maken voor de vlucht. Alles controleren, Tanken…Ja ook dat mocht ik doen!!

VincentBorman2

Taxieen naar de startbaan ,daar nog even de motor checken en ja hoor , daar gingen we ,de lucht in. Mama heeft foto’s gemaakt. We zijn 2 rondjes over Julianadorp gevlogen ,Zelfs over ons huis…Gaaf!!

VincentBorman3

Daarna nog een heel stuk Noord Holland gedaan. Mama voelde zich niet zo goed, maar ik vond het helemaal te gek. Na ongeveer 50 minuten zijn we geland op Texel, daar was ik zelf nog nooit geweest.
Daar mocht ik de toren in en hebben we daarna wat gedronken in het restaurant. Tijd om weer op te stijgen en langzaam weer richting het vliegveld van Den Helder.

Deze dag zal ik niet snel meer vergeten … Deze dag was TOP!...HOOGVLIEGERS BEDANKT!!... En Piloot J.J.ROOKER BEDANKT!!

Vincent Borman en z’n Ouders.