Wouter Krajenbrink

20 april 2013
HV-Logo small

Mijn naam is Wouter Krajenbrink.

Een tijdje geleden heeft mijn zus mij opgegeven bij Stichting Hoogvliegers om een vlucht te mogen maken. Mijn zus heeft dit gedaan omdat ik diabetes heb.

Op 20-4-2013 mocht ik een vlucht gaan maken met piloot Jurgen Wouters in zijn Archer Piper II.
We vertrokken rond half 11 (volgensmij haha..) en het was een prachtige dag.
Ik heb ook ontzettend veel foto's gemaakt maar om een of andere reden krijg ik deze maar niet op mijn computer..

Ik mocht eigenlijk ook nog een stukje zelf vliegen vertelde Jurgen mij, maar doordat het erg druk was op de radio mocht ik helaas niet zelf het stuur overnemen voor een stukje wat ik wel jammer vond maar zeker wel begreep.

Nadat wij weer geland waren kregen wij nog een rondleiding door een C130 Hercules.

Ik ben helemaal gek van Defensie dus vond dat ook helemaal geweldig! Kortom, het was een super dagje!

Ik wil graag iedereen bedanken die aan deze dag heeft meegewerkt en de stichting natuurlijk in het geheel!

Met vriendelijke groet,

Wouter Krajenbrink